Zeszyty naukowe
Autor: Magdalena Zalewska-Turzyńska 417
Strony: 417-424
pdf pełen tekst

Streszczenie

Efektywność działań Public Relations zależy od właściwego wyodrębnienia elementów otoczenia bliższego i dalszego organizacji, następnie od prawidłowego sformułowania komunikatu. W niniejszym artykule przedstawiono zatem pozycję działań i komunikatów typu Public Relations w budowaniu związków organizacji z jej otoczeniem bliższym w kontekście kształtowania wartości przedsiębiorstwa. Rozważania typowo finansowe są wyłączone z zakresu niniejszego opracowania.

Słowa kluczowe: wzrost wartości przedsiębiorstwa, Public Relations, komunikacja, zarządzanie wartością.

PUBLIC RELATIONS – BUILDING THE RELATIONS BETWEEN ORGANIZATION AND ITS ENVIRONMENT

Summary
The effectiveness of the Public Relations acts depend on proper definition of the company environment as well as on the suitable communicate design. In this paper, there is the placement of PR activity description and communication elaboration on the company value basis. The financial issues are excluded form the main idea of the paper. There is short description how to grow the company intangible value by means of PR.

Keywords: increasing customer value, public relations, communication, value management.